Vadba Kolesar

DomovPonudbaVadba Kolesar
Vadba Kolesar 2018-10-22T13:28:32+00:00

Opis vadbe

Vadba na stacionarnem kolesu poteka v skupini, pod vodstvom inštruktorja. Kljub vadbi v skupini gre za individualno obremenitev, saj si intenzivnost lahko vadeči prilagodi glede na svoje sposobnosti.

Ura je sestavljena iz lahkotnega ogrevanja, ki mu sledi intervalni del (klanci in spusti), zaključi pa se z ohlajanjem in raztezanjem.

Vadba je primerna za moške in ženske, ne glede na starost in fizično pripravljenost, za rekreativne in vrhunske športnike, saj gre na vadbi za individualno obremenitev.

Prednosti vadbe: Intervalni del vadbe omogoča visoko porabo kalorij in s tem zmanjšanje telesne teže ter krepitev srčno-žilnega sistema.

Je edinstven vadbeni program, s katerim v optimalnem času naredimo največ zase, kar v današnjem tempu življenja potrebujemo.

1. kolesarski maraton

28. marca 2009 smo organizirali 1. Spinning maraton. Tri ure kolesarjenja od 15. do 18. ure se je udeležilo 12 žensk in 16 moških. Odziv ljudi in celotni maraton sta bila odlična.

2. kolesarski maraton

2. Spinning maraton se je v rekreacijskem centru VOGU odvijal 3. aprila 2010. Udeležilo se ga je 19 ljudi
(7 žensk in 12 moških). Večina se je preizkusila kar v petih urah kolesarjenja. Vsi udeleženci maratona so prejeli spominsko majico in diplomo o številu prekolesarjenih ur. Vabljeni k ogledu galerije slik z 2. Spinning maratona.

3. kolesarski maraton

V soboto 19. februarja 2011 je v rekreacijskem centru VOGU potekal že 3. Spinning maraton od 16. do 21. ure. Udeležilo se ga je 10 žensk in 16 moških. Večina jih je kolesarila vseh 5 ur.
Prvo uro je Grega Flajnik s svojim gostom predstavil Rekreatur, na drugo uro je Braco povabil Matevža Lapanje, ki je skozi uro predstavil Dirko okoli Slovenije, tretjo uro je Nataša brez usmiljenja odvodila maraton, četrto in peto uro pa je maraton prevzel Luka Berdajs. Za zadnjo uro je pripravil videoprojekcijo filmov Tacx.
Vabljeni tudi k ogledu galerije slik.

4. kolesarski maraton

V soboto 3. marca 2012 smo organizirali že tradicionalni peturni Spinning maraton od 15. do 20. ure. Udeležilo se ga je 20 privržencev Spinninga. Večina se jih je preizkusila vseh pet ur. Prvo uro je odvodila Nataša, drugo in tretjo Tadej Podpečan, četrto in peto uro pa je Luka Berdajs pripravil odlično videoprojekcijo, malo za popestritev.
Po končanem maratonu so se udeleženci okrepčali v lokalu in se malo poveselili.
Vabljeni k ogledu galerije slik.

5. kolesarski maraton

Tako kot vsa pretekla leta, so se tudi letos lahko privrženci in privrženke kolesarjenja preizkusili na peturnem Spinning maratonu in sicer v nedeljo 3. februarja 2013 od 14. do 19. ure. Udeležilo se ga je 10 moških in 4 ženske.
Vsak inštruktor je pripravil drugačno uro, maraton pa sta Luka in Nataša popestrila s tekmo ekip. Najboljša ekipa je bila nagrajena s čokolado. Na maratonu smo lahko poslušali dobro staro rock glasbo, gledali Tour de France iz leta 1989 in še in še.
Po končanem maratonu smo vse udeležence/udeleženke povabili na okrepčilo (hrano in pijačo) in klepet.
Če ste letos maraton zamudili, vabljeni prihodnje leto 🙂

Informacije

  • Informacije in prijave/odjave na vadbo na tel. 04/ 250 63 33 vsak dan od 8. do 24. ure.
  • Predhodna prijava/odjava na vadbo najkasneje na tekoči dan do 12h.
  • Vadba odpade, če so manj kot 3 prijave. O tem vas obvestimo na dan vadbe ob 17h.
  • Karte niso prenosljive.
  • Karta se plača ob prvem obisku.
  • Mesečno karto / trimesečno karto lahko ativirate kadarkoli v mesecu in je veljavna 30 dni / 90 dni od dneva nakupa.
  • Dijaki, študenti: na študentskem servisu KŠK ali M servisu prejmeš kupon za vadbo, ki ga plačaš v Vogu centru.

Navodila za vadbo

  • Čista športna obutev ali kolesarski čevlji (SPD).
  • Kolesarka oprema (kolesarska majica in hlače) ali športna oblačila (kratke hlače, ki naj bodo udobne in elastične, majica s kratkimi rokavi prav tako elastična in udobna).
  • Vsaj 0,5 l tekočine (vode).
  • Brisača.
  • Točno prihajanje na vadbo, saj je ogrevanje zelo pomembno.
  • Dve uri pred vadbo ne jemo (če jemo, naj bo to lahek obrok).
  • Med vadbo ne žvečimo.
  • Rekvizite po vadbi pospravimo za seboj.
  • Skrbimo za red in čistočo v dvorani.
  • Pri resnejših obolenjih je potreben posvet z zdravnikom in inštruktorjem.
  • Vadimo na lastno odgovornost.

Galerija

Naša stran za izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja _ga piškotke. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close